torsdag 2 december 2010

3 December, Dagen vi alla väntat på!

 Revelstoke Mountain Resort öppnar!! Här i huset är allt tyst och lugnt trots att klockan inte ens är 10. Alla har gått in till sina rum eller håller på med de sista förberedelserna . Alla utan jag ska upp innan halv 6. Antingen ska de jobba eller är några av de galningarna som ska börja köa kl 6. Trots att liften inte öppnar förrän halv 9!!!  Fattar inte hur man ens hur man kommer på tanken. Nog för jag gillar skidor och snowboard men riktigt så viktigt är det inte för mig. Själv ska jag åka dit lite senare när allt har lugnat sig lite. Ska åka tillsammans med några som vi träffa när vi bodde på vandrarhemmet.  Är lite nervös för jag ska testa mina nya telemarksskidor. Ska försöka ta lite bilder imorgon också, antar att de andra kommer ta rätt många bilder på mina fall också. så det kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar